• A+
  • A
  • A-
  • A+ A A-

    Αυξομειώστε το μέγεθος της γραμματοσειράς.

  • Αλλάξτε την αντίθεση της σελίδας: Άσπρο φόντο με μαύρα γράμματα.

    Επιστροφή στα αρχικά χρώματα της σελίδας.

  • Αλλάξτε την αντίθεση της σελίδας: Μαύρο φόντο με άσπρα γράμματα.

    Αλλάξτε την αντίθεση της σελίδας: Μπλε φόντο με κίτρινα γράμματα.

  • Πιέστε το "αναπαραγωγή" και στη συνέχεια κάνετε κλικ πάνω στο κείμενο που θέλετε να ακούσετε.

  • Πλοηγηθείτε στον ιστότοπο από τα πλήκτρα συντόμευσης.


  • Οδηγός χρήσης

  • Ανοίξτε τις πληροφορίες.

    Πλήκτρα συντόμευσης:

    Προσβασιμότητα στον Ιστό (Web Accessibility) σημαίνει ότι άτομα με όλες τις ικανότητες αλλά και άτομα με αναπηρία μπορούν να αντιλαμβάνονται, να κατανοούν, να περιηγούνται και να αλληλεπιδρούν με το διαδικτυακό περιεχόμενο.

    Η δυνατότητα αξιοποίησης των συστημάτων πληροφορικής και της ηλεκτρονικής πληροφορίας από οποιονδήποτε κατοχυρώνεται τεχνικά και νομικά σε διεθνές και εθνικό επίπεδο.Περισσότερες πληροφορίες: εδώ.

    Η Infoscope Hellas εξειδικεύεται στις ιστοσελίδες φιλικές σε άτομα με αναπηρία: Κατασκευάζουμε προσβάσιμες ιστοσελίδες και προσαρμόζουμε υπάρχουσες, σύμφωνα με το πρότυπο WCAG 2.0.

    Σχόλια/Απορίες

    checker-image

    Ο ιστότοπος διαθέτει μπάρα προσβασιμότητας για άτομα με αναπηρία. Για ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση πιέστε το κουμπί ή "0" από το πληκτρολόγιο.
    Να μην ειδοποιηθώ ξανά

    Εφαρμογές Geomarketing - Δίκτυα Πωλήσεων

    • Εφαρμογές Geomarketing - Δίκτυα Πωλήσεων
    • Εφαρμογές Geomarketing - Δίκτυα Πωλήσεων

    Ανάλυση Αγορών & Ζήτησης - Χωροθέτηση δραστηριοτήτων

    Οι τεχνολογίες των Συστημάτων Γεωγραφικών Πληροφοριών και η Ψηφιακή Χαρτογραφία έχουν προσθέσει σήμερα μια νέα διάσταση στις τεχνικές και τις μεθοδολογίες ανάλυσης των αγορών, το Geomarketing.

    Είναι γνωστό ότι συντριπτικό ποσοστό των δραστηριοτήτων και ενδιαφερόντων μιας εμπορικής επιχείρησης εμπεριέχουν, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, την έννοια της γεωγραφικής διάστασης και η απεικόνισή τους επί χάρτου είναι σήμερα εφικτή χάρις στην τεχνολογία των Συστημάτων Γεωγραφικών Πληροφοριών - G.I.S.

    H Geomatics, προσφέρει υπηρεσίες υποστήριξης στις επιχειρήσεις που πραγματοποιούν έρευνα και ανάλυση αγοράς, χρησιμοποιώντας τεχνολογίες Συστημάτων Γεωγραφικών Πληροφοριών (G.I.S) και γεωγραφικά ψηφιακά δεδομένα, δημιουργώντας μια νέα προσέγγιση στον τρόπο εφαρμογής του marketing στην πράξη, όπως αυτή έχει καθιερωθεί ήδη διεθνώς με τον όρο "Geomarketing".

    Μπορούμε να σας προσφέρουμε υπηρεσίες όπως:

    • Γεω-κωδικοποίηση Βάσεων Δεδομένων για την απεικόνιση της γεωγραφικής κατανομής των "εν δυνάμει" πελατών σας.
    • Γεω-δημογραφικές αναλύσεις για προσδιορισμό βέλτιστων θέσεων χωροθέτησης εμπορικών δραστηριοτήτων.
    • Χαρτογράφηση ανταγωνισμού και δραστηριοτήτων που επηρεάζουν την χωροθέτηση μιας εμπορικής δραστηριότητας.
    • Μοντέλα ζήτησης μέσω συνεκτίμησης γεω-δημογραφικών δεδομένων, στοιχείων εισοδήματος και γεωγραφικών παραμέτρων.
    • Εντοπισμού και απεικόνισης σημείων πώλησης

    Σχεδιασμός Δικτύων Πωλήσεων

     Ο σχεδιασμός του δικτύου πωλήσεων μιάς εταιρείας σε ένα μεγάλο μητροπολιτικό κέντρο μεγέθους ανάλογου με αυτό του Λεκανοπεδίου Αθηνών και του Πολεοδομικού Συγκροτήματος Θεσσαλονίκης αποτελεί μια εξαιρετικά δύσκολή και χρονοβόρα διαδικασία. Το μέγεθος των πόλεων, η μεγάλη πυκνότητα δόμησης, η πολυπλοκότητα του οδικού δικτύου και το πλήθος των στοιχείων και παραμέτρων που πρέπει να ληφθούν υπ' όψη κατά τον σχεδιασμό, καθιστούν ένα τέτοιο εγχείρημα εξαιρετικά δύσκολο και αμφίβολης αποτελεσματικότητας.

    Σήμερα, χάρις στην ύπαρξη των ψηφιακών χαρτών και τις δυνατότητες που μας προσφέρουν τα εργαλεία G.I.S, έχουμε την δυνατότητα να πραγματοποιήσουμε σύνθετες αναλύσεις "επί χάρτου" προκειμένου να οργανώσουμε ένα δίκτυο πωλήσεων με τρόπο που θα ικανοποιεί και τις πλέον περίπλοκες απαιτήσεις.

    Η Geomatics διαθέτει ιδιαίτερα σημαντική εμπειρία σε ανάλογες εργασίες και προσφέρει υπηρεσίες όπως :

    • Γεωκωδικοποίηση βάσεων δεδομένων και απεικόνιση της γεωγραφικής διασποράς των πελατών σας "επι χάρτου".
    • Οριοθέτηση τομέων πώλησης με βάση κριτήρια όπως το μέγεθος των τομέων, τα δημογραφικά δεδομένα, το πλήθος ή το είδος των επιχειρήσεων που υπάρχουν σε μιά περιοχή.
    • Παραγωγή χαρτών με τον τομέα ευθύνης κάθε πωλητή και απεικόνιση των σημείων πώλησης που πρέπει να επισκευθεί.
    • Βέλτιστη χωροθέτηση θέσεων ανεφοδιασμού των πωλητών με βάση αλγόριθμους χρονοαποστάσεων.
    • Παραγωγή reports.